Subject: Re: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: "riia palm" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 16:23:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere!
Minu asutuse FIE Riia Palm Õendusabi tegevusloal olevad õed on kõik 
registreeritud TÖR-is, peale minu enda Riia Palm. Olen FIE ning ei pea 
ennast TÖR-s registreerima, kuna mina endale palka ei maksa. Küsisin MTA 
järele. Kõik on korrektne.
Lugupidamisega Riia Palm
53423453

----- Reply to message ----- 
Subject: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
Date: T, 23. juuli 2024, 13:24
From: TA Info < [email-masked] <mailto:[email-masked]> >
To: < Undisclosed recipients:; <mailto:Undisclosed%20recipients:;> >

Tere

Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa ja 
sellega seotud olevate töötajatega.

Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse 
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate 
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed. Kui 
asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada 
<https://www.emta.ee/ariklient/registreerimine-ettevotlus/tootamise-register> 
töötamise registrisse, selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda 
võimalik lisada ka tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb  ka 
lahkunud töötajad eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist.

Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu 
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka 
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke 
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta 
kuni see ei ole eemaldatud.

Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse 
https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba – eemalda töötaja (juhend on 
leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena kaasa).

Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei 
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on 
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse infosüsteemis 
esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie tegevuslubadel 
olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris registreeritud Teie 
asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on leitavad 
<https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajale/iseteeninduse-juhendid> 
Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest).

Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a.

Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes 
töötajate registrist saadud teabele.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.